Home > #sweetlullaby > #sweetlullaby: De vina pentru ca…

#sweetlullaby: De vina pentru ca…

… aseara n-am fost acolo este doar faptul ca atunci cand zic o treaba, ramane cum am zis. Si se intampla. Acum, mai ca-mi pare rau despre acest obicei. Oricum nu este apreciat la noi la romani, deci… ca s-o scurtez, aseara s-a intamplat o premiera: bloggerii s-au intalnit sa dea o mana de ajutor unui baietel, intr-un mod putin asteptat de cei mai multi. Au cantat sub eticheta #acousticbloggers. Au cantat cu suflet, cu bunavointa si in unele cazuri cu mult talent. In seara asta, pe post de #sweetlullaby, vine o piesa tare faina, care aseara, in club A-live, a adus optimism prin vocea Ancai DumaEvery Little Thing Gonna Be Alright (later edit: Three little birds)!

PS: Felicitari sincere initiatorilor Marius Matache si Vlad Dulea.

Categories: #sweetlullaby
  1. April 14, 2011 at 10:24 PM

    Three little birds este mereu un indemn la optimism pentru mine. Multumesc frumos! :)

    • April 15, 2011 at 2:35 AM

      Da. Piesa asta o gasesti sub ambele nume. Si Three Little Birds si Everything Little Things Gonna Be Alright. Pacat ca nu mai traieste Bob sa ne spuna care-i treaba. Faina interpretarea oricum, deci n-ai pentru ce sa multumesti! :)

  2. April 21, 2011 at 3:27 PM

    Multumesc pentru aprecieri!

    • April 21, 2011 at 6:48 PM

      Domnu’ Vlad, eu am o vorba: cand e, e! :) N-ai pentru ce!

  1. April 27, 2011 at 5:04 PM

Leave a comment