Home > #sweetlullaby > #sweetlullaby: Am anuntat inca…

#sweetlullaby: Am anuntat inca…

de aseara ca weekendul asta este exclusiv Muse. Asadar, si azi, va propun tot o piesa de-a lor. In momentul in care am descoperit-o eram intr-o perioada ce s-a dovedit poate cea mai incalcita din viata mea personala. La acel moment piesa asta functiuna ca un pansament miraculos pus pe o rana adanca. Ea in sine este “doar” o splendida declaratie de dragoste. Sunt sigur ca toti cei ce s-au intalnit cu dragostea aia mare pana acum, vor aprecia foarte mult acest… Unintended.

Pentru a asculta cele mai recente #sweetlullaby-uri, click aici.

  1. May 7, 2011 at 8:13 PM

    sunt două evenimente pe lumea asta pe care nu le-aș rata nici dacă ar fi viscol: un concert muse și prima evadare. :D

    • May 7, 2011 at 8:16 PM

      Bai, eu ma incadrez in categoria ailalta: am ratat singurul concert Muse de la Bucuresti pentru ca eram plecat din Bucuresti. Imi serbam ziua. Eroare de planning, desigur. Iar Prima Evadare o ratez, fix din cauza de viscol :)) Bafta, spor si energie maine!

  2. June 12, 2011 at 1:16 AM

    Liiiiiiiiiikeeeeee! :D

  1. May 8, 2011 at 7:41 PM

Leave a Reply

