Home > Dimineata, la cafea > In mod normal…

In mod normal…

… azi m-as fi laudat cu participarea la meciul amical de fotbal sustinut ieri la Mogosoaia, meci organizat cu ocazia Zilei Internationale pentru eliminarea discriminarii rasiale. Dar nu. Nu e modestia de vina pentru faptul ca nu-mi povestesc perspectiva prin care am vazut eu evenimentul insa n-am inca pozele alea bune :). Daca sunteti curiosi, gasiti comunicatul de presa aici.

Asa ca,… Drive Angry era un film pe care-l asteptam de mult. Mi-a placut trailerul, imi plac actorii ce joaca roluri importante acolo (n.r. Amber Heard, William Fichtner, David Morse). Pe toti acestia i-am mai vazut cu prestatii bune si mi-au devenit foarte simpatici. La Amber Heard e relativ usor de inteles motivul :D. Despre Nicholas Cage stiam ca nu prea joaca in filme proaste (ma rog, in opinia mea exceptie face Ghost Rider care mi-a parut o porcarie). Nu ma intelegeti insa gresit. Nu laud foarte tare acest Drive Angry, pentru ca din punct de vedere al povestii sufera. Este previzibil, rudimentar chiar. Insa 3D-ul merita. E foarte bine filmat. In plus, are momente foarte amuzante cu William Fichtner in prim plan. Deci una peste alta, for entertainment value, as recomanda vizionarea, chiar daca IMDB-ul vi-l prezinta cu nota publicului 6.2 din 4400 de voturi.

Sa ai o zi in care scenariile sa nu-ti joace feste.

PS: Aveti mai jos trailerul ca sa va fac si pe voi curiosi.

  1. Ra
    March 21, 2011 at 10:29 AM

    Pana la urma cand a fost meciul? Sambata sau duminica? Eu nu mai inteleg nimic, zau asa.. ;)!!!

    • March 21, 2011 at 11:30 AM

      Cum fata cand a fost meciul? Ieri, adica duminica. Eu ti-am zis de atunci. Make s-a incurcat un pic pe Twitter, ca era cu gandul la Rugby. :))

  2. Ra
    March 21, 2011 at 12:06 PM

    Deci cineva s-a incurcat undeva si d’asta nu mai intelegeam eu nimic. Am citit comunicatul de presa si cred ca a fost o experienta placuta!!! Bravo!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

