Home > Dimineata, la cafea > Imi este imposibil…

Imi este imposibil…

… sa nu devin melancolic cand ascult piesa de mai jos. Explicatiile sunt dintre cele mai simple. Generatia mea era la varsta adolescentei iar aceasta piesa era proaspat ajunsa in Romania post decembrista. Seratele lunare pe care le faceam cu clasa in liceu si in care ii sarbatoream pe cei nascuti in acea luna erau un prilej fabulos sa pui piesa asta si sa inviti o fata care-ti placea la dans. In cazul meu era si cea de care eram indragostit pe atunci, deci va dati seama ce emotii crea momentul.

N-am avut cum sa ajung la concert si-mi pare rau. De asemenea, si cine a fost poate sa ma contrazica daca gresesc, cred ca este de ascultat intr-o sala cu o acustica foarte buna si nu la un festival.

Sa ai o zi maiestoasa!

PS: Ramai cu Gary Moore si al lui Still Got The Blues.


  1. Mihaela
    July 20, 2010 at 10:36 AM

    Deci voi n-aveati rockoteca? Noi acolo ne descarcam emotiile… Mai erau si altele, cum ar fi Nazareth cu coverul Love Hurts sau baladele Guns… Faina perioada!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

