Home > Dimineata, la cafea > Am un genunchi…

Am un genunchi…

… caruia ii trece cu gheata. Durerea a reaparut ieri dupa ce am facut o tura, ce era obisnuita in toamna, cu bicicleta din dotare. Tot anul trecut aceasta tura nu dura niciodata mai mult de o ora. Acum mi-a luat o ora si 20 de minute semn ca sunt la pamant cu conditia fizica. In timpul plimbarii genunchiul meu subred m-a tinut usor, dar n-a durut deloc. Dupa ce am ajuns acasa si am facut un dus, imi dadeau lacrimile de durere. Azi as fi vrut sa mai fac un test dar vad ca a plouat si entuziasmul de ieri despre primavara a inceput sa scada vertiginos.

O marti cu vesti bune sa ai!

PS: Azi n-am nimic destept de scris la PS. :(
PS2: Pentru amatorii de statistici care inca fac calcule, tura despre care vorbesc are 12,2km, din care 8km sunt facuti prin parcurile Carol si Tineretului.

Categories: Dimineata, la cafea Tags:
  1. nanook
    March 23, 2010 at 8:38 AM

    bogdane, nu te juca cu genunchiul. fa o tura de recuperare: fizioterapie, masaj, acupunctura. ca ce este rupt, se leaga dar ramane nod :) (zice batranii, care nu e prea multi :)). sanatate si o zi excelenta, n.

    • March 23, 2010 at 11:38 AM

      Am bagat la cap. Pe masura ce cresc in varsta pe atat apreciez mai tare batranii de care vorbesti :)

  2. ana
    March 23, 2010 at 9:30 AM

    salutare! nu te invidiez pentru bicicleta – ci pentru ca te plimbi cu ea :) de oprit m-au oprit batranetile… dar ma puc si eu de recuperare asap! dupa ce il testez, o sa iti dau un pont!

  3. adina
    March 23, 2010 at 11:36 AM

    Sa vezi cum o sa fie dupa ce treci de 30 :)))))

    • March 23, 2010 at 11:38 AM

      La tine a fost mai rau sa inteleg?

  4. zuza
    March 23, 2010 at 4:28 PM

    dupa ce treci de 30 imi imaginez ca nici subiecte interesante nu mai sunt. tot ala cu zapada mi-a placut mai mult…”ce frumos…” :))

    • March 23, 2010 at 5:47 PM

      Mai mult sau mai putin. Cred ca trebuie sa treci si tu de 30 ca sa le intelegi :)

  5. zuza
    March 23, 2010 at 9:06 PM

    posibil. oricum o astept

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

